Anslået læsetid: 2 Minutter

Jorenku A/S, en førende dansk producent af bl.a. hygiejneprodukter, offentliggør med begejstring de lovende resultater fra et nyt kinesisk universitetsstudie. Studiet viser, at Staldren® har en imponerende evne til fuldstændigt at nedbryde både afrikansk svinepest (ASFV) og porcin epidemisk diarré (PEDV).

Resultaterne i korthed

ASFV: Staldren® viser sin formidable effektivitet ved fuldstændigt at nedbryde ASFV efter kun én times behandling. Studiet bekræfter dermed, at Staldren® er en ny metode til bekæmpelse af denne alvorlige trussel.

PEDV: Med blot 1 gram Staldren® opnåedes fuldstændig nedbrydning af PEDV på kun én time, hvilket understreger produktets bemærkelsesværdige kapacitet til også at håndtere denne virus.

Globalt perspektiv for svinesektoren

Johnni Pedersen, administrerende direktør for Jorenku A/S, udtaler: ”Staldren® er overlegen i nedbrydningen af både ASFV og PEDV, så vi er naturligvis meget begejstrede for resultaterne af dette uafhængige studie. Det bekræfter Staldren®‘s potentiale som en effektiv løsning mod afrikansk svinepest, som udgør en alvorlig trussel for svineproducenter globalt.”

I de kommende måneder ser Jorenku A/S frem til at dele studiets resultater på NutriFair samt ved internationale messer og overfor forhandlerne verden over.

Johnni Pedersen
CEO for Jorenku A/S
E-mail: johnni@jorenku.dk

Jamil Kure Al-Shiekhly
Salgschef hos Jorenku A/S
E-mail: jamil@jorenku.dk

Om Jorenku A/S

Jorenku A/S blev grundlagt i 1991 af Johnni Pedersen. Jorenku A/S har siden begyndelsen været førende på markedet inden for hygiejne og desinfektion til husdyr med det primære produkt Staldren®, som eksporteres til 65 lande verden over. Læs mere under Om Jorenku.